12 September 2009

::..daRiku uNtuKmu..::

salam..

lepas terbaca entry dari khai, aku pun rase nak post entry jugak.. *sumpah poyo!*

tinggal bape hari je lagi nak raye kan? dalam bulan puase nih, dah dua kali aku balik rumah...best berbuka n bersahur kat rumah! menyebabkan berat badan aku naik.. *giler*

bile fikirkan raye, mcm tak ade mood pulak..huhu..siyes cakap, aku sendiri terlupa nak beli baju raye..*WTH* huuu camne nak raye nih...=(

tak pe! abaikan je baju raya tuh..aku bukan budak2 yang nak tayang baju raye time pegi rumah jiran2..sbb aku mmg stick dalam rumah, org datang buat air, hiris ketupat..tengahari, aku da pakai t-shrt..h0h0h

tapi bila fikirkan presentation thesis lepas raye, mmg terus mood raya hilang..huh! banyak lagi la aku tak siap thesis nih...ape la aku nak goreng depan lecturer nanti..

ape2 pun, aku ucapkan kat geologist sume...

saLam LebaRan!! maaF zaHiR daN baTin..

0-0 keh! sbb aku bukan sempurna..ada je yang aku buat kasi org lain terasa...so, maafkan aku..

chow!!


0 comments: